Korespondencja firmowa

Utworzono: 14 kwietnia, 2014 o 7:36

Operatorzy sieci komórkowych, telewizji kablowych, dystrybutorzy energii musza regularnie wysyłać do swoich klientów różnego rodzaju materiały – informacyjne, reklamowe, zawiadomienia lub ponaglenia, rachunki oraz ulotki. Koszty takiej korespondencji są spore, dlatego bardziej opłaca się zatrudnić do tego rodzaju pracy osoby indywidualne np. studentów.

Kto może się tego podjąć?

Zarządzanie korespondencja nie wymaga wielkich umiejętności czy wykształcenia. Najważniejsze jest pomieszczenie oraz zakup maszyny, która będzie sortować i kopertować nasza korespondencję.

Niezbędne inwestycje

Bardzo ważny jest zakup lub dzierżawa odpowiedniej maszyny, która będzie sortować i kopertować korespondencje. Dobrej klasy urządzenie marki Hefter kosztuje od 15 – 35 tys. zł. Profesjonalna maszynę można wynająć. Dzierżawa takiej maszyny, dzięki której będziemy mogli wysyłać mniej więcej 35 tys. listów miesięcznie to koszt 600 zł.

O czym warto pamiętać?

Dobrym pomysłem jest rozszerzenie swojej działalności. Poza zarządzaniem korespondencją możemy zając się także skanowaniem dokumentów oraz ich przechowywaniem w archiwum. z tego względu powinniśmy zainwestować nie tylko w maszynę sortująco – kopertującą ale również w skaner, dobrej klasy komputer. Powinniśmy także pomyśleć o pomieszczeniu w którym będziemy trzymać cała dokumentację oraz urządzenia do codziennej pracy.

Potencjalne zarobki

Nasze zarobki będą ściśle uzależnione od nakłady naszej pracy i miejsca realizacji usług. przeciętny zarobek to około 2,5 – 4 tys. zł miesięcznie. Po okresie próbnym, możemy liczyć na roczny kontrakt i stałą współpracę.

Konieczne wydatki związane z działalnością

  • Dzierżawa maszyny – 600 zł miesięcznie
  • Komputer – około 3,5 tys. zł
  • Skaner – 500 zł
  • Nośniki pamięci – 1 tys. zł
  • Przystosowanie lokalu do pracy – około 5,5 tys. zł

Przydatne informacje

Zainteresowani obsługą korespondencji są przede wszystkim firmy telekomunikacyjne, firmy związane z finansami oraz instytucje typu elektrownie. Prawie 80 % firmy zleca zarządzanie ich korespondencja osoba indywidualnym, chcąc w ten sposób zaoszczędzić.

            
                         
        
Ostatnio modyfikowano: 5 maja, 2014 o 11:55